Jos minulla olisi sinut, saisin päättää yksinäisyyteni. Jos minulla vain olisi voimaa uskaltaa sanoa sinulle ne sanat. Minä tahdon sinut. Se on paljon. Minä tahdon sinut enkä vain hetkeksi, vaan koko loppuelämäksi.


Minä tahdon sinulle suloisen hymyn niin että näen naurun silmistäsi. Minä tahdon kirkkaan nurmikon lämpimänä iltana, ja sinä olet siinä edessäni. En tavoita sinua, vaikka voisin koskettaa. Hahmot sekoittuvat enkä minä voi unohtaa. Te olette kaikki mielessäni. Teistä jokainen oli mukana rakentamassa minua. Se sattuu.


Jos jokaiselle jää pala, mitä jää minulle? Saan kantaa teitä aina sykkivällä sydämelläni, jonka rakkaus ei lopu koskaan. Nyt voin katsoa eteenpäin ja näen kaiken, sinut kulta, eikä syvä rakkaus pelkää kyyneliä. Sinä pidät minusta, kiinni ja sydämelläsi. Minä voin roikkua ja pudota ja sinä olet vahva. En pelkää sinussa mitään. En pelkää edes itseäni sinun kanssasi. Näen vain syvän luottamuksen, joka saa silmät kostumaan. Jos tuo mies rakastaa minua vielä vuosien päästä, asiat eivät voisi olla enää paremmin. Jos meillä on toisemme ja unelmamme, meillä on kaikki. Kidutus on takanapäin, kun ei vain muistele ja anna itseensä sattua.


Minulla on sinut ja minä rakastan sinua.